یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۱۶:۰۸

پیروز موسوی از پایانه‌های نفتی ایران خبر داد:
ورود به عرصه برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی ‌بین‌المللی

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از ورود این شرکت به عرصه برگزاری دوره‌های آموزشی ‌بین‌المللی خبر داد و گفت: این امر ضمن فراهم سازی شرایط انتقال دانش و تکنولوژی روز دنیا، به اقتصاد کشور نیز کمک ‌می‌کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سید پیروز موسوی با بیان اینکه دوره آموزشی اصول طراحی و مدیریت سیستم‌های مخازن شرکت پایانه‌های نفتی ایران به استادی "هانس کویپرز" هم اکنون در محل دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: هم اکنون دانش و تکنولوژی روز در حوزه نگهداشت تولید، بهره برداری، طراحی و ساخت در دنیا در حال تحول است و این امر نیاز به آموزش‌های جدید برای همگام شدن با دانش جهان را دو چندان ‌می‌کند. موسوی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران هم اکنون با شرکت CBC هلند که مسئولیت پایانه نفتی روتردام هلند و ۶۰ پایانه صادراتی دیگر را بر عهده دارد و جز مشاوران شرکت شل هم هست، همکاری آموزشی دارد.

وی با بیان اینکه پایانه نفتی روتردام هلند، از بزرگترین پایانه‌های نفتی دنیاست که شرایطی مشابه پایانه خارگ را داراست، اضافه کرد: در پایانه روتردام، آخرین فناوری‌های مربوط به طراحی، نصب و نگهداری از مخازن نفتی به کار گرفته شده است. موسوی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین به منظور آموزش اصول طراحی و مدیریت سیستم‌های مخازن از تجربیات "هانس کویپرز" مدیر سابق پایانه‌های نفتی شل که مدیریت مخازن پایانه  نفتی روتردام را هم بر عهده داشته است، استفاده ‌می‌کند. وی با اشاره به ورود شرکت پایانه‌های نفتی ایران در مسیر کاهش ریسک‌های عملیاتی در حوزه مخازن، گفت: با توجه به اهمیت این حوزه، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ادامه خواهد یافت چرا که این امر ضمن انتقال دانش و تکنولوژی روز دنیا به اقتصاد کشور هم کمک ‌می‌کند.

دوره آموزشی اصول طراحی و مدیریت سیستم‌های مخازن شرکت پایانه‌های نفتی ایران که صبح روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در محل هتل تهران آغاز به کار کرده و چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به کار خود پایان ‌می‌دهد. در این دوره آموزشی سه روزه شرکت‌های نفتی فعال در حوزه دریافت و ذخیره سازی و مدیریت مخازن نفتی در زمینه طراحی، ساخت، نگهداشت، بهره برداری و مدیریت هزینه و ایمنی مخازن حضور دارند. در ضمن در پایان این دوره آموزشی گواهینامه پایان دوره نیز صادر و به شرکت کنندگان اهدا ‌می‌شود.



  کد خبر : 3674
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :